#مصر_دافية_بناسها ♥

المثل بيقول محدش بينام من غير عشا، بس في ناس وأطفال كتير بيناموا من غير غطا.

في أسر كتير في مصر بيعانوا م برد الشتاء وأطفال بتموت من البرد

علشان كدة عملنا حملة #مصر_دافية_بناسها

أملنا ان احنا نوصل الدفء لأهلنا المحتاجين والغير قادرين في مصر كلها

الخير طريق ملوش نهاية

#مصر_دافية_بناسها♥

#أسمعونا_فيه_أمل

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.